תגית: סרטני

הנטינגטון- רשלנות רפואית?

סימני המחלה הראשונים מופיעים בעשור השלישי או הרביעי לחיים. רב החולים מכירים את סימני המחלה מהחיים בצל הורה או קרובי משפחה אחרים אשר לקו במחלה.

קרא עוד »
לידיעתך, באתרנו נעשה שימוש בקבצי קוקיז לצורך ניתוח השימוש באתר, שיפור חווית הגלישה והצגת פרסום מותאם אישית. המשך גלישה באתר מהווה את הסכמתך לשימוש זה. לפרטים נוספים ניתן לעיין במדיניות הפרטיות