דלקת בעצם – העצמות הקטנות נאכלו – רשלנות רפואית ?

ענת מולסון

להערכת הפיצוי שמגיע לך על רשלנות רפואית: 0524787850

שלום רב לך עו"ד ענת מולסון, פניתי אלייך לאחר שהתרשמתי באינטרנט מניסיונך והצלחותיך בתחום רשלנות רפואית.

בעלי כנר בפילהרמונית ובעת שיפוצים שעשינו בבית נחתך חתך קל משבר של שיש בשורש כף היד.

אחרי שישה ימים התחיל להרגיש כאבים. הגיע פעמיים למיון ונשלח הביתה קיבל אנטיביוטיקה ע"י רופא המשפחה כשבועיים לפני שאושפז פעם ראשונה.

באישפוז זה לא נתנו את הדעת על משך הזמן בו היד כואבת ונפוחה והוא מקבל אנטיביוטיקה.

לא לקחו ביופסיה על אף שכל הזמן יש הפרשות מהפצע וברקע בעלי חולה סוכרת.לא בצעו שום צילום סיטי או אולטרסאוד,אלא רק נתנו אנטיביוטיקה דרך הוריד.

הוא נישלח הביתה להמשיך עוד שבוע אנטיביוטיקה. לאחר שלא עזר בעלי חזר לרופא משפחה. הומלץ לו ללכת לרופא אורטופד באופן פרטי. הרופא הפנה לאולטרסאונד לכף היד שבוצע לאחר שבוע נוסף .התמונה הראתה חשד לקולקציה בעצם.

רופא המשפחה נתן הפניה דחופה לסיטי ואישפוז.

הגענו למיון והתווכחנו עם הרופא עד שהסכים לשלוח לצילום סיטי ואז מסתבר שיש דלקת כבר בעצם וכל העצמות הקטנות שבפרק כף היד נאכלו ובאחרים יש חורים. בעלי אושפז אך לא טופל כמעט יממה. הרופאים טענו בהתחלה שמדובר בדבר מוזר והם מחכים לרופאים שייעצו. רק אחה"צ כשהגיעו רופאי הראומטולוגיה נדהמו איך מחכים? הרי זו דלקת שכבר הגיעה לעצם? למה לא מנתחים?? למהר להביא מומחה לזיהומים ! מה זה כבר היד מרוסקת?

רק אחרי שפרופ' ראומטולוג התקשר לרופא האחראי וטען שמעולם לא נתקל במחלה ראומטולוגית שאוכלת עצם תוך חודש וחייב לנתח ולנקות והזמין מומחה זיהומים למתן טיפול, רק אז הכינו אותו לניתוח שבוצע ע"י רופאים צעירים מתמחים , כשביקשתי רופא מומחה יותר טענו שאינם מבצעים ניתוחים כאלה וחבל על הזמן. הרופאים לטענתם לא מבינים איך בבדיקות רואים שמדובר בחיידק יחסית לא אלים (סטרפטוקוק) שעשה נזק כזה רציני כשבעצם אינם נותנים את הדעת על רשלנות בטיפול שנתנו וחסכו בבדיקות עד שהתגלתה תמונה עגומה ונזק בילתי הפיך לידו הימנית שעלול לחבל באפשרות שבעלי יוכל לחזור לעבודתו וכיצד יתפרנס?

אני מבינה שצריך לתאם פגישה ראשונה פנים אל פנים. פשוט בעלי עדיין מאושפז כבר שבועיים בבי"ח בדרום.

אני מחכה שהוא ישתחרר ואז נגיע אליכם עם כל הפרטים הדרושים.
היום הוסיפו לו טיפול בואקום שלדעתם יזרז את הריפוי. אני פשוט לא מבינה איך הגענו למצב כזה? כל החיים התהפכו לנו.
כאשר נשתחרר אני מבינה כי בעלי יהיה מרותק למכשיר הואקום וגם ברנולה שהשתילו לו היום לעורק הראשי כדי שיתחבר (ע"י הדרכה) לקבלת אנטיביוטיקה דרך הוריד כשיחזור הביתה.
מדובר לפי הבנתי על טיפול שייארך עוד ששה שבועות .
לא ברור לי אם זה אחראי מצידם לשחרר אותו במצב שהפצע פתוח? מה יהיה אם שוב יזדהם?
אציין כי רופא המשפחה הוציא לבעלי תעודת תאונת עבודה החל מתאריך הפציעה ועד היום.

בנוסף – מלאנו טפסים לביטוח לאומי והעברנו למנהלת החשבונות של בעלי על מנת שבעלי יקבל הכנסה כלשהי.

נשמח להיפגש איתך בהקדם בנוגע לתביעה ענקית שאנחנו רוצים להגיש על רשלנות רפואית.

תודה. ברוריה

להערכת סיכויי ושווי תביעתך ללא התחייבות יש למלא את הפרטים הבאים או לחייג 8517*

תוכן עניינים
שיתוף

עו״ד ענת מולסון

בעלת תואר ראשון במשפטים. עוסקת בתחום רשלנות רפואית מעל 25 שנים. מרצה בכנסים בתחום הרשלנות הרפואית. בוגרת השתלמות ברפואה למשפטנים באונ' ת"א. חברת האגודה לזכויות החולה. שותפה במשרד נבו מולסון העוסק בתחום הרשלנות הרפואית בלבד. רוב המקרים בהם מטפלת הם רשלנות בזמן הריון, לידה, ניתוחים ואבחון מחלות. לא גובה שכר טרחה מראש, אלא רק בסוף התביעה ורק אם זוכה. השיגה פיצויים של מאות מיליוני שקלים ללקוחותיה.

להערכת סיכויי ושווי תביעתך ללא התחייבות ע"י עו"ד ענת מולסון, יש למלא את הפרטים הבאים או להשאיר לה הודעה בטלפון 8517*

עשוי לעניין אתכם
לידיעתך, באתרנו נעשה שימוש בקבצי קוקיז לצורך ניתוח השימוש באתר, שיפור חווית הגלישה והצגת פרסום מותאם אישית. המשך גלישה באתר מהווה את הסכמתך לשימוש זה. לפרטים נוספים ניתן לעיין במדיניות הפרטיות