ב 10-4-2009 עברתי ניתוח בבלוטת התריס והסרת אונה ימנית, אחד הסיבוכים של
הניתוח זה צרידות, לאחר הניתוח קבלתי שיתוק במיתר קול שמאל וצרידות קבועה לפי
חוות דעת של שלושה רופאים מומחים בתחום ואני אדריכל בתפקידי. מעוניין להגיש תביעה על רשלנות רפואית. תודה. מ.ש
