אני רוצה לעבור צינתור אצל הרופא המומחה שמטפל בי והוא עובד בבית חולים. ביקשתי מהכללית טופס 17 והם מסרבים לאשר. ידוע לי שע"פ חוק זכויות החולה מגיע לי לקבל את הניתוח אצל הרופא המטפל בי קרי בביח ממשלתי והכללית לא יכולה לחייב אותי לעבור צינתור בביח שלה. מה עושים, איך אקבל את זכותי ? תודה
