עו"ד ענת מולסון שלום, אני פונה אליך לצורך בדיקת האפשרות להגשת תביעת רשלנות רפואית על פיגור גדילה תוך רחמי, מאחר והרופא שביצע את מעקב ההריון לא עקב ולא וידא שקצב גדילתו של העובר ברחם אינו תקין ושהיקף בטנו נמוך משמעותית לגיל ההריון. בדיעבד היו כל מיני ממצאים שמחשידים לפיגור גדילה תוך רחמי שחייבו עקב קפדני ובירור מתאים ואני גם בטוחה שהיו חייבים לעשות חילוץ מוקדם של העובר מהרחם ומאחר ולא עשו את כל הנ"ל נגרם לו נזק בלתי הפיך במוח. המליצו לנו עליך לצורך הגשת תביעת רשלנות רפואית ונשמח להיפגש. משפחת אוחנה
