עורכת דין ענת מולסון שלום, עברתי ניתוח אף לפני שנתיים ולמעשה לא בוצע כמעט כלום באפי. אני זקוק לחוו"ד רפואית בעניין זה. האף שלי הוא בעל סטייה מובחנת לצד ימין, בניתוח שעברתי לא בוצע שום דבר לטיפול בסטייה הזאת. אני מעוניין להגיש תביעת רשלנות רפואית על כך והמליצו לי עליך. תודה. שוקה
