ניתוח לתפירת גיד – רשלנות רפואית?

ענת מולסון

להערכת הפיצוי שמגיע לך על רשלנות רפואית: 0524787850

בחודש ינואר 2009 נחתכתי בביתי ע"י סכין מטבח וחתכתי את הגיד באגודל הופניתי באותו בוקר למיון בבית חולים בצפון ע"מ לעבור ניתוח לתפירת הגיד.
התאשפזתי למשך 16 ימים בטרם נותחתי כי לא היה להם מקום בחדר ניתוח הגיד נתפר אולם נשארתי עם נזק של אי יכולת לכופף את האצבע לאחר כשנה נותחתי שוב ואז התגלה שהגיד שאמור לעזור לי לכופף את האצבע.
פשוט נספג ונעלם .עליי לציין שהניתוח הראשון ערך כ-4.5 שעות מאחר שהגיד הסתלסל לו לאורך המפרק לאו ההשתאות של בית החולים בהכנסתי לחדר ניתוח.
אני מתכוונת להגיש תביעה לאחוזי נכות לביטוח הלאומי ואני מבקשת גם לדעת האם זה לא יפגע לי באחוזי הנכות והאם אפשר גם לתבוע על רשלנות רפואית

להערכת סיכויי ושווי תביעתך ללא התחייבות יש למלא את הפרטים הבאים או לחייג 8517*

תוכן עניינים
שיתוף

עו״ד ענת מולסון

בעלת תואר ראשון במשפטים. עוסקת בתחום רשלנות רפואית מעל 25 שנים. מרצה בכנסים בתחום הרשלנות הרפואית. בוגרת השתלמות ברפואה למשפטנים באונ' ת"א. חברת האגודה לזכויות החולה. שותפה במשרד נבו מולסון העוסק בתחום הרשלנות הרפואית בלבד. רוב המקרים בהם מטפלת הם רשלנות בזמן הריון, לידה, ניתוחים ואבחון מחלות. לא גובה שכר טרחה מראש, אלא רק בסוף התביעה ורק אם זוכה. השיגה פיצויים של מאות מיליוני שקלים ללקוחותיה.

להערכת סיכויי ושווי תביעתך ללא התחייבות ע"י עו"ד ענת מולסון, יש למלא את הפרטים הבאים או להשאיר לה הודעה בטלפון 8517*

עשוי לעניין אתכם
לידיעתך, באתרנו נעשה שימוש בקבצי קוקיז לצורך ניתוח השימוש באתר, שיפור חווית הגלישה והצגת פרסום מותאם אישית. המשך גלישה באתר מהווה את הסכמתך לשימוש זה. לפרטים נוספים ניתן לעיין במדיניות הפרטיות