רופא החניכיים לא יידע אותי על האפשרות להוסיף השתלת עצם ולא על דרכי הטיפול, רק בסוף הניתוח הודיע כי לא שם לי ממברנה כי חברת הביטוח לא אישרה, לא אמר לי זאת מראש ולא אפשר לי להוסיף זאת מכספי לו רציתי, כשהלכתי לרופאה אחרת אמרה כי לא מובן מדוע הרופא לא ביצע השתלת עצם, כרגע קיימת בעיה לבצע זאת מבלי להידרש שוב לניתוח חניכיים, לא החתים אותי על טופס הסכמה לניתוח חניכיים ובעצם לא דיבר איתי כלל. רק המזכירה תיאמה לי את התור לניתוח. האם יש מקום להגיש תביעה על רשלנות רפואית? תודה. מנחם
