עו"ד ענת מולסון שלום, נוצר לי נזק עצבי ואני סובל מזה זמן רב אך הרופאים תמיד אמרו לי שזה כלום. פניתי למרפאת כאב ונתגלה שיש לי כאב כרוני נוירופתיה מופשטת. כיום המחלה במצב מתקדם. ברצוני לתבוע על רשלנות רפואית בכך שלא גילו את המחלה מוקדם וכיום אני במצב גרוע מאד ולא עובד. בן 42 מת"א. תודה. ירין.
