עורכת דין ענתצ מולסון שלום,
אני הייתי סובל מאלרגיה שגורמת לי נזלת ועיטושים ודמעות.
אחרי טיפול לכמה חודשים בטלפאסט ובטרופות אחרים שלא עזרו לי כמו שצריך החליט הרופא (ומבלי להתיעץ עם מומחה אלרגיה) לתת לי זריקות דפרוספן באופן חודשי. הדבר נמשך כשנה וגרם לי בסוף לנזק בירך ימין. מחלה שקוראים לה (AVN). שגם נגרם מאחריה מסיבת חולשת העצם שבר בראש עצם הירך. כל הרופאים במרפאות ובתי חולים שבקרתי אמרו לי שהמצב הזה נבע משימוש ממושך בסטרואידים (דפרוספן) דבר שכל רופא אפילו הרופא מתחיל יודע אותו ונמנע ממנו.
הדבר גרם לי למצב נכות ואובדן קושר עבודה 100% למשך שלו שנים. ונכות 40% לצמיתות.
הדבר גרם לי הרבה כאבים וסבל וגם ניתוח בבית חולים. ומצב נפשי וחברתי קשה שממשיך לטפל בו אצל בסיכיאטר לאחר שהלכתי עם קביים לתקופה זו.
האם תוכלי להגיש עבורי תביעה על רשלנות רפואית זאת? תודה. ידין
