בחורה בת 27 במהלך ההריון היו לה מדדים לא טובים של סכרת. הרופא לא שם לב לכך. ונגרמה רעלת הריון שהובילה ללידה מוקדמת של ארבעה חודשים ובעקבות כך יש לה סכרת. נאמר לה שאם היו עושים לה טיפול מונע בזמן המחלה לא הייתה מתפרצת. צריכה זריקות כל יום וזה פוגע לה באיכות החיים. הרופאים אומרים להם שהרופא בהריון שהתעלם מתוצאות המדדים הגבוהים הוביל להתפרצות הסכרת. המליצו לנו עליך לצורך הגשת תביעת רשלנות רפואית. תודה. מיקי
