לידת ואקום ומוניטור לא תקין – רשלנות רפואית?

ענת מולסון

להערכת הפיצוי שמגיע לך על רשלנות רפואית: 0524787850

שלום רב,
ילדתי לפני 3 חודשים בדרום הארץ.
ישנה אצלי תחושה שהארועים בחדר הלידה יכולים היו להתרחש אחרת-
-במהלך הצירים המוניטור לא היה תקין ונפל ממני
-לא היה איש צוות בחדר במשך כל הזמן
-בזמן "אמת" היתה התגודדות של רופאים רבים וקריאה לרופאים נוספים בבהילות ואוירה של לחץ גדול.
בסופו של דבר היה ניסיון ללידת ואקום שלא צלח ולאחר מכן תוך שניות מצאתי עצמי בניתוח קיסרי דחוף שאולי יכול היה להמנע.
השאלה היא אם גם במקרה כזה יש קייס לתביעת רשלנות רפואית בכלל?
בתודה מראש, יעל

להערכת סיכויי ושווי תביעתך ללא התחייבות יש למלא את הפרטים הבאים או לחייג 8517*

תוכן עניינים
שיתוף

עו״ד ענת מולסון

בעלת תואר ראשון במשפטים. עוסקת בתחום רשלנות רפואית מעל 25 שנים. מרצה בכנסים בתחום הרשלנות הרפואית. בוגרת השתלמות ברפואה למשפטנים באונ' ת"א. חברת האגודה לזכויות החולה. שותפה במשרד נבו מולסון העוסק בתחום הרשלנות הרפואית בלבד. רוב המקרים בהם מטפלת הם רשלנות בזמן הריון, לידה, ניתוחים ואבחון מחלות. לא גובה שכר טרחה מראש, אלא רק בסוף התביעה ורק אם זוכה. השיגה פיצויים של מאות מיליוני שקלים ללקוחותיה.

להערכת סיכויי ושווי תביעתך ללא התחייבות ע"י עו"ד ענת מולסון, יש למלא את הפרטים הבאים או להשאיר לה הודעה בטלפון 8517*

עשוי לעניין אתכם
לידיעתך, באתרנו נעשה שימוש בקבצי קוקיז לצורך ניתוח השימוש באתר, שיפור חווית הגלישה והצגת פרסום מותאם אישית. המשך גלישה באתר מהווה את הסכמתך לשימוש זה. לפרטים נוספים ניתן לעיין במדיניות הפרטיות