ענת שלום רב,
שמי אלין הנני בת 28 מטופלת באלטרוקסין מגיל 22.
עברתי כריתה מלאה של בלוטת המגן עקב פפילרי קרצינומה. (סרטן)
לפניי שלושה חודשים התחלתי להשתמש בפורמולה החדשה של האלטרוקסין 100 מ"ג הרגשתי שמשהו אינו קשורה, תופעות של חולשה ועייפות שגרמו לריבוי העדרויות ממושכות מהעבודה.
בבדיקות הדם האחרונות שביצעתי גיליתי שאני בחוסר איזון תוך כדי שימוש בפורמולה החדשה, ושאני בעצם סובלת מתת פעילות (מזכירה לך שאין לי בלוטה כלל), יש לי ילדה בת ארבע בבית ואני מרגישה שאין לי כוח אפילו להרים אותו על הידיים.
מצ"ב טופס בדיקות הדם האחרונות אותם עשיתי, נדהמתי לגלות ש ה TSH עומד על 18.17
לפניי כשבוע התחלתי תרופה חלופית לאלטרוקסין.
ברצוני לבחון האם יש מקום להצטרף לתביעה ייצוגית או תביעת רשלנות רפואית?.
