עו"ד ענת מולסון שלום, אמרו לי שאת הכתובת לנושא אבחון שגוי של רופאים. יש לי ילד שמקיא דם כל הזמן ובכל פעם הרופאים פוטרים אותי ב"זה כלום". היום התברר לי לצערי שזה ממש לא כלום וליד יש בעיה חמורה במערכת העיכול שצריך לבדוק אותה בצילומים שונים. האם ניתן לשקול במקרה כזה הגשת תביעת רשלנות רפואית? אילו מסמכים את צריכה שאמסור לך כדי לבדוק את המקרה? תודה. שלומית
