עו"ד ענת מולסון שלום רב שמי יעל ואני בת 33 מת"א.
עברתי השתלת קוצב לב לפני כ 11 שנים. בעקבות אבלציה שלא הצליחה (צרבו גם את הסיב של הלב שלי) היתה החלפה של הקוצב בשנת 2009 ושוב החלפה לפני חודש. ההחלפה האחרונה לא התבצעה באופן תקין כלומר הם לא הכניסו את הקוצב כמו שצריך לתוך הכיס התת עורי שלו. לכן בעקבות כך הקוצב בולט בצורה משמעותית על גבי העור הוא לוחץ וזה כואב לי נורא ולא נעים למראה. לכן החליטו לבצע תיקון של הכיס רציתי לדעת אם זה נחשב רשלנות רפואית והאם תוכלי לייצג אותי?
