עו"ד ענת מולסון שלום, אשתי ילדה לפני כחודשי בבית חולים בדרום והושארה לה ברחם שארית שליה. בסיום הלידה ובשעות הראשונות שלאחריה היא דיממה דימום מוגבר מאוד אך הדבר לא נבדק ע"י ביה"ח. כתוצאה מכך היא דיממה חודש, סבלה מכאבי צירים חזקים ואתמול נותחה בהרדמה מלאה ועברה היסטרוסקופיה. נשמח אם תוכלו לחזור אלינו ולעדכן אותנו האם מדובר בקייס לתביעת רשלנות רפואית. תודה. מתן מבאר שבע
