עורכת דין ענת מולסון שלום, אובחנתי לפני חמש שנים בטרשת נפוצה ובגינה קיבלתי טיפול רפואי מיותר וקשה. לאחר ייעוץ נוסף התברר לי היום כי אין שחר לאבחון זה והטיפול שניתן היה מיותר והיית אבחנה שגויה. אני מעוניין להגיש תביעת רשלנות רפואית וקיבלתי המלצות עליך. תודה. רפאל
